asya_20 o dönemlerde bebek doyduğunu anlamıyor canim. Sürekli emmek istiyor. Tek bildiği refleks emme refleksi çünkü. Ben yapışık gezdim. Mama takviyesi de verdim. Baktim mama verdiğimde doysa bile emmek istiyor. Korkar emmekister, gaz sancisi olur emmek ister , bi seyden rahatsiz olir emmek ister. Kendini sende seni emerek güvende hissediyor.