Karadut Doğrudur, bizde de sarılık olunca Yıkama suyuna yumurtanın sarısını koyup yıkarlar, 3 gün tekrarlanır bu ve sarılık gider. Eskiden bizi de hep öyle yıkamışlar. Bebeğim sarılık oldu asla yapmam dedim, yıkatmadım, inanmadım. Sarılığı uzadı geçmedi bir türlü. E hadi yapalım bakalım dedim en son. Ve geçti. Bazen nerden şifa geleceği belli olmuyor..