Kızımda yumurta alerjisi var ve ıkı ay sonra 1yaş aşısı olması gerekiyor sağlık ocağında ki aşıda yumurta embriyosu var diye biliyorum arastırdım kızlar basına gelip nasıl bir yol izlediniz aşısını nerde ne şekilde yaptırdınız yardımcı olurmusunuz lütfen alerji doktoruma yazdım fakar doktorunuz sorumluluk alıyorsa olabilir diyor ikilemde kaldım