Rengin Aynen ben de başta vermedim emzik. Başta vermek lazımmış, benim başta haberim yoktu alışması için hemen verilmesi gerektiğinden. Ama haberim olsaydi da verir miydim bilmiyorum. Çünkü meme reddi yaşamaktan korkuyordum, bebegim anne sütünden mahrum kalmasın diye. Emzik çok rahat ettiriyor ama çok da zararı var. Öyle düşünelim 😊😊 ben kendimi öyle rahatlatıyorum. Kaşık meselesine gelince de zor olsa da sonuçta bebek doyuyor, önemli olan bu. Önlük takılır o şekilde hallolur. Ya da arkadaşım dediği gibi şırınga kullanın 👍 şırınga da iyi bi seçim