Dkk uyuduktan sonra gaz çıkarmak inanılmaz zor. Uyanıkken eviriyosun ceviriyosun bı şekilde çıkıyo. Büyük kızım şuan 28 aylık bebekken emerek uyurdu bende çıkarmadan yatirirdim ama çok sorun olmazdı sabah uyanınca kendisi çıkarırdı alttan. Şimdi küçüğüm 4 aylık onu da aynı şekilde çıkarmadan yatiriyodum ilk başta ama çok rahatsız oluyodu, artik çıkartıyorum ama bazen çıkmadığı da oluyo. Bebekten bebeğe değişiyor sanırım eğer çok gazlı bi bebekse cikartirsan daha rahat edersin