Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık 1 aylıkken karaciğer enzimlerinin yüksek olduğu söylediler sürekli kan alıyorlardı en sonunda 2 aylıkken özel hastaneye götürdüm düştüğünü söyledi korkulacak bişey yok düşüyor yavaş yavaş sürekli hastaneye getirme kanı bitmesin 4 5 aylıkken tekrar getir dedi götüreceğim tekrar inşAllah normale dönmüştür. Aranızda böyle bi durum yaşayan var mı ne yapılıyor yüksekse eğer