Balteknem bence sağ hem sütun çok daha fazla olur hemde stokta sütun olur mesela 3 4 ay buzlukta duruyor sütler allah korusun birden kesilirse onlarla idare edersin ya da ek gıdaya geçince yoğurt muhallebi falan yaparsın çok yararlı olur hemde istersen işin olmazsa onlarla emziremeyen bir anneye bağış yapabilirsin bunu yapanda çok var