Kızlar akşamüstü kolum ve göğüs kafesime bı ağrı girdi nefes alamadım hareket edemedim kramp gibi ama daha şiddetli ağrıdan ağladım resmen sonra ovdukca ovdukca o şiddeti azaldı şuan durup dururken agrimiyor ama kolumu kaldıramıyorum arkaya ceivirp kıyafetimi giyemiyorum daha öncede o kolumda elektriklenme çok oluyordu yaşayan varmı bu durumu niye olms olabilir su virüs durumunda hastaneye gitmekte istemiyorum