Cnskplnozk Merhaba bebeğim gündüz hep iki saate bir uyurdu ve gündüz uykusu geldiğinde yatağına koyardım pış pış müziğiyle hemen dalardı akşamlarıda ya emerken dalardı yada müzikle dalardı ve 11 12 gibi uyurdu bir ayı geçti menenjit aşısının son dozunu vudurduk o gece ateş yaptıgı için gece ve gündüz uyku düzenimiz bozuldu ve o günden sonra gündüzde gecede zor uyuyodu birkaç haftadır da dişi çıkıyo güniçinde en az üç uyku yapan bebeğim ikiye düşürdü ve bazen tek uyku yapıyo gece 2 de uyuyo zoraki allahtan sabah geç uyanıyo ama düzenimiz alt üst oldu böyle durum yaşayan var mı tekrar nasıl düzen oluşturmam gerekiyo bilmiyorum şuan sadece memede uyuyo birde asla yatagına koyunca uyumuyo gözleri gitse dahi yatagında dönüp kalkıyo uykusunu açıyo var mı önerileriniz 😕
[silindi] Cnskplnozk Oğlum 1 yaşında iki aydır uyku uyumuyorum. Uykuya geçmesi 12- 1′i buluyor. Tam uyudu diyorum beşiğine koyuyorum 40 dk bilemedin en geç 1 saat sonra kalkar ağlayarak sabaha kadar uyumaz hemde hiç. Sabah 7-8 gibi uyur. Ve sabaha kadar çığlık ata ata ağlar. Sabah olduğunda beni gören çocuk hastamı sürekli ağlıyor diye soruyolar. Okadar yoruldum ki anlatamam. Oturup hıçkıra hıçkıra ağlıyorum. Eşim bi yandan çocuğu sakinleştirmeye çalışıyor bi yandan beni. Şöyle 3 saat uyusa razıyım diyorum. Gündüzleride öyle uzun uyumuyor. Doktora götürdük tahliller yapıldı. Temiz diyor. Normal sabır diyor. Artık kafayı yemek üzereyim. Yalvarıyoru Allaha uyusun diye artık. 2 ayda mafoldum. Zombi gibiyim.
Cnskplnozk [silindi] çok kötü uykusuzluk gece daldıktan sonra iki kere falan uyanıyo ama beno yatakta döndükçe uyanıyorum çünkü deli yatıo üstünü açıyo bende uyuduğumdan bir şey anlamıyorum ama düzeninin bozulması kötü oldu inşallah senin bebeğinde biran önce düzelir Gündüz uyusa biraz dinlenirsin sende bebek büyütmekgerçekten sabır işi
Tugce58 [silindi] benim oğlumda suan 11 ay 14 günlük doğdugundan beri perişanım, heleki bu 1 aydır berabat durumdayım iyice bozdu uyku falan hak getire gece 2de uyuttum hemen uyudum 4 te kalktı 1 saat ayagımda salladım saat oldu 5. Saat 6 30 da tekrar kalktı saat 8 oldu sallıyorum hala gözlerimi açamıyorum resmen suanda. Yerine koydum biraz önce bi10 dakika olmadan geri uyandı artık psikolojim iyice bozulmuş durumda ya. Yaş olsun düzelir. Dediler daha beter oldu cok yorgunum
Mervetoprak [silindi] maddi durumunuz elverirse uyku danışmanlığından destek alsanız?çok ama çok tavsiye ediyorum. Bebeğiniz de siz de çok iyi hissedeceksiniz🥰
[silindi] Cnskplnozk Gerçekten öyle sabır işi. Uykusuzluk kadar beni zorlayan bişey yok. Sürekli baş ağrısı, sürekli yorgunluk, gerginlik, sinir stres. Bu çocuğuda yansıyor. Ama napim elimde değil. Ne zaman düzelicek bilmiyorum. En kötüsüde çözümü olmaması.
Cnskplnozk [silindi] bu durumda eşler yardımcı olacak artık aynen bende uyuturken geriliyosam kızımda geriliyo ve bende uyumuyo babası biraz evin içinde dolaştırarak hemen uyutuyo inşallah en kısa zamanda düzelir
[silindi] Cnskplnozk Eşim çok yardımcı. Genelde geceleri daha çok o ilgileniyor. Kucağuna alıp gezdiriyor sakinlesin diye. Yada kapıya çıkarır hava alsın diye. Ama inanın yetmiyor. Eşim diyor git sen uyu ben bakarım diye ama oğlum öyle ağlarken asla uyuyamıyorum. İnşallah bian önce düzelir ♥️
[silindi] Mervetoprak İmkanımız var ama destek alan arkadaşlarım var hiç memnun kalmadı ikiside. Standart herkese verilen listeyi veriyolar dedi. Mesajlara hemen dönüş yapılmıyor diyor ikiside. Verdikleri listeye göre uyguluyosun diyor. Ama ikiside yapamadı. O yüzden sanki boşu boşuna para vericekmişim gibi geliyor. İkilemdeyim. Siz aldınız mı başarılı olabildiniz mi, düzeldimi uyku sorunu? 🌸