Elif115 reflüsü olabilir benim kızımda öyleydi doktor reflüsü olduğunu söyledi emzirirken sonra sırtını daha yükseğe gelicek şekilde yatırmamı söyledi bide emzirdikten sonra 5 dakika bekletip sonra gazını çıkartıyorum ama sizde bi doktorunuza söyleyin isterseniz ilaç kullanan da varmış bundan dolayı çünkü