Edaaa21- Bu gün bu aşıyı vurulduk şimdi hastaneden geldim kan tahlili verdik 2 saat sonra yine gidicem ateşimiz 40 gördü bu kadar yüksek yaparmı acaba yaptıran varmı 😭😭😭
Deletedmom310 Edaaa21- ben yaptırdım 38 oldu carpol sonrasında duş ve fitille.dusurdum ikinci gün yine aynı oldu 3. Gün geçti gecmis olsun :(
Arenn Edaaa21- ay nefret ettim o aşıdan diğerlerinde ateş sorunu olmamıştı ama bexsero 39 lara çıkardı yarın aşımız war ama nimerix bu sefer birdahaki yine bexsero😔 3 gün ateş ve sebepsiz ağlama yaptı bizde 2 kere de bakalım 3. Ne olur geçmiş olsun
GzdeBade Bu asiyi bizde yaptırdık canım ateşimiz bexero dahil hiç bir asida çıkmadı bizim. Tabi her bebek bir değil geçmiş olsun 🙏
Edaaa21- Deletedmom310 ya doktor o kadar çıkmaz dedi aslında evde iyiydi hastanede perişan oldu çocuğum kan aldılar inşallah dua edin virüs felan çıkmaz 😭
Edaaa21- Fitil verdiler ama hala var ateşi 38,5 1 saat geçmiyor yaa sonuca göre diyecek dr çocuk dr ama niye öle söyledi anlamadım korkuttu beni açıkcası
Edaaa21- Zeynebsmom merhaba teşekkür ederiz hala ateşi çıkıyo düşüyo öle bademcikleri şişmiş aşıda çok ağlamıştı ondan oldu heralde hem hastalandı hem aşı biribirine girdi tahlilimiz temiz çıktı şükür ama dr antibiyotik verdi 😔