Kendim içiyorum bebeğime vermiyorum. Bana faydası olduğuna göre bebeğimde de işe yarıyordur diye düşünüyorum. Gaz sancıları bitti mi tabi ki hayır ama içmesem belki daha fazla huzursuzlanır. Ayaklarını sıcak tutup her alt değiştirmeden masajlar yapıyorum. Havlu ısıtmak, banyo yaptırmak falan biliyorsunuz işte. Bunlardan fayda buluyorum.