Merhabalar güzel anneler size bi sorum olacak ve önerilerinize ihtiyacım var. Oğlum 16 aylık ve son bir haftadır aşırı sinirli ve agresif bir bebek haline geldi. Sürekli istediği olsun istiyor olmazsa sinirleniyor bağırıyor ve saçlarını çekiyor bu haline anlam veremiyorum 🤷♀️ Acaba nerde yanlış yapıyorum yada sendrom döneminde miyiz yada azı dişler mi geliyor? Aynı sorunu yaşayanlar varmı ne gibi tavsiyelerde bulunursunuz bana teşekkür ederim şimdiden 🤗