BaHarun kizlar dun ikinci ay asimizi olduk .Dun huzursuzdu uyumadi ama bugun full uyuyor ya sizde de oyle oldu mu korkuyorum cidden 😪
Alparslanozge BaHarun bizimde dün 2. Ay aşımız oldu ama uyku yapmadı doktoruna sor istersen canim bizim atesimiz oldu biraz şükür bugün bı sıkıntımız yok
Nily BaHarun korkacak biley yok cAnım bu aşılarda endişelenme bigün sonra normale dönüyolar.. uyumadıysa hiç ondan uyuyodur. Bide 2.ayda oluyor öyle bazen uyku hali. Sonra düzene giriyor.takip etmeye devam edersin. Korkma🙂🙏
Gonul_celen BaHarun biz bgn olduk gündüz uykusu vardı ama zorlayaraktı bgn geldiğimizden beri uyuyor emzirmek için ben uyandırıyorum onda da sakin sakin etrafı izliyor ateşi falan Yok ama biraz sakin ve aşırı gazlı
Gonul_celen BaHarun resmen yeni doğan gibi kucağıma kıvrılıp uyuyor özlemişim aslında çok hareketliydi böyle sakin sakin sarılıp uyumayı ama üzülüyorum da tabi 😞 allahtan şimdilik ateş Yok olmazda umarım 🙏🏻
BaHarun Gonul_celen aynen valla bende oyle ya insan ozluyo uyurken ama uyanikken de uyusun diyorum çünkü huysuz 😂