ayazasaf Eri070120 gri olan mı ? eğer oysa ben kullanıyorum çokta memnunum hem bizde hem annemlerin evinde var. Sağlam devrilme vs yapmıyor gayet rahat
Mom061 Eri070120 Ebebeğinki değil ama wellgro mama sandalyesini kullanıyoruz, görünüş aynı zaten. Sonradan masa sandalye olması güzel ama kızım şuan otururken ayaklarıyla alt kısma basıp kalkamaya çalışıyor. Hiç yalnız bırakmıyorum.
Eri070120 ayazasaf aynen alti masa oluyor Orasi cezbetti beni zaten Ģörmeden kalitesinden emin olamadim
Aasliahmett Alipta pişman olmadığım tek şey mama sandalyesi çok beğendim gözün kapalı alabilirsin canım