Iyi geceler kizlar benim paylaşmak istediğim konu kıyafet1.. ay sonra kardesim evleniyor bu virüs durulursa biraz daha ben abla görümce olduğum dan hem emziren anne olunca ne alırım ne giysem diye şimdi den düşünmeye başladım…o yuzden düğmeli iki parça tunik abi ye abaya nasıl rahat bi elbise alırsam rahat ederim bilmiyorum sicak havalar basim geriden olabilir ben kendime bakan bi kadın olduğum dan zevkli oluyorum sadece öneri düşünceler alcaktım arkadaşlar yazıma dikkatini verenler burayaAa hayde ne giymeli site adı hesaplar olursa bakıcam yenibosna da oturuyorum karar vermedim ne alcam diye 🤣😍😌👭👭👭👭