Kızlar bebeğim 4 aylık sağlık ocağı kan damlası verdi günde 5 damla kullanicaksin dedi sağlık ocagindaki hemşire doktorum ise sağlık ocağından damlayı al ama kullanma henüz dedi mama ile besleniyoruz acaba ondan mi kafam karisti böyle bi durumda kalan varmi