[silindi] Merhaba anneler 3.5 aylık oğlum uykusunda sürekli sıcrıyor ve korkuyor…ve kısa kısa uykuları var dua okuyorum ama benım gibi olanlar varmı
YldrmBytkn [silindi] benimde 1.5 aylık oğlum sıçrıyor bazen burda okumuştum yarim kundak yapıyorlarmis rahat uyuyormuş. Denedim kriz geçirdi benim ki sinirden 😂
Mirayimran [silindi] benimkide uyumuyordu alıştı 2-3 gün sürdü alışması kendini sıkıyordu uyuduktan sonra yapıyorum şuan 5 buçuk aylık gazlı bebekti rahat ettim başucunda hala Yasin-i Şerif var ve hep okurum
[silindi] Mirayimran bızım her yerde yasin var inanki bir daha kundagı deneyeyim olmadı tesekkür ederim