Kimseyi üzmek, incitmek veya küçük görmek için değil, eğlencesine bir konu bu. Bazı yazım yanlışları çok komiğime gidiyor ve aklımdan çıkmıyor. Hatta kardeşlerimle, arkadaş çevremle konuşmalarımıza o kelimeleri dahil ediyoruz doğruları yerine. 😀😀 Bakalım neler çıkacak 🎈
“elfam” (Evham demek istemiş 🤭 )