Ozlemmnurr bebeğim 20 günlükken oldum ilk tıkanan kanallar temizlendi ikinci günde ameliyatı oldum kapalı, sezaryanlı olduğum için daha da ağrım olmuştu üç yerden çok küçük hatta minik yaralar oluyor ve çabuk iyileşiyor oyuzden içiniz rahat olsun. Sadece bi yarada hortum takılı oluyor pis kan gitsin diye onu da hastanede çıkış yapmadan çıkarıyorlar tavsiyem eğilip kalkarken dikkatli olmanız lazım çünkü o yaradan akıntı çok oluyor ve bol bol yürüyün evde gaz sıkıntısı çok olur ve buda cok rahatsız ediyo ağrı artıyor yürümek gazı çıkarmaya yardımcı oluyo oyuzden bol yürüyün kabızlık sorunu oluyo kuru kayısı hoşafı iyi geliyor yağlı yemeyin doktorunuz diyet vericektir yeme içme durumu çok zor çünkü genelde herşey yasak diyebilirim benim bazı yerlerim fena uyuşuktu tutulmuştu ilaçlardan ve çok ağrı oluyodu yatmak zor oluyodu öyle durumunuz olursa yakı yapıştırın acayip iyi geliyor.. özellikle de üzülmeyin stres yapmayın sinirlenmeyin ağrı artıyor şahsen bende oyle oluyodu… benim çok zor geçmişti ama herkesin aynı olmaz. Cok geçmiş olsun