invisible33 Bizim de uzayan sarıldığımız var malesef hala daha var geçmedi 2 aylık olduk. Muayenede doktorumuz anne sütü sarılığı dedi. 2 gün sadece mama versen geçer ama tekrar emmeye bilir riske almaya gerek varmı dedi tabi ki yok dedim. Sen sık sık emzir devam et dedi. Önümüzdeki hafta götürücem muayeneye bakalım ne dicek ama var hala sarılığı