Bse Arkadaşlar 3 aylık bebeğim var 2 gündür uykusunda rüya görüyor sanırım gözler kapalı ama için için ağlıyor korkuyorum sizce nedendir sizlerin başına geldimi sakinleştirmeye çalışıyorum ama daha da ağlıyor 2 dk falan sürüyor
Azrab Oluyor canım gülmede oluyor bende gündüz uykusunda rastladım bazen korkutuyolar çığlık atıyor gibi yapıyor kıyamam ya kuzulara