Valla bizim doktor kahvaltıya başlatmadı daha.. 6 ay 24 günlüğüz. Sabah 10.30-11 gibi meyve püresi öğlen 2 gibi de sebze püresi veriyorım. Akşam 17:00 gibi de yoğurt veriyordum alerji olunca kestim. Tabi hala emziriyodum 3 saatte 1. Bence benim kızım az besleniyor ek gıda olarak doktor da öyle yönlendirdi anlmadım bu işi