Kızlar afedersiniz,ya dün ilk adetim oldu gelişi normaldi hatta normalde çok ağrı çekerim hastanelik olcak kadar ama öyle aşırı ağrım yoktu dayanamicagim kadar neyse bu sabah kalktım baya ağrım vardı yine dayandım öğlene geçti ama bu sefer öyle bir geliyor ki kan resmen şelale sabahtan beri 8 ped degistirdim sanırım kactane iç çamaşır ve pijama değiştirdim belli değil bu kadar gelmesi normal mi ya tamam hamilelik 9 ay 3bucuk ay sonra yani 1 sene önce olmuşum en son ama bu kadarini en son dogumdan sonraki günlerde görmüştüm 🤦🏻♀️