Kızlar ikiz bebeklerim var 5 aylıklar doğduklarından beri yarım kundak yapıyorum ama artık çıkarmanın zamanı Geldi bi kaç defa denedim ama kumsalsın uyumuyorlar emziklerini tutup çıkarıp ağlamaya başlıyorlar kundaksız yatırmaya nasıl alıştırabilirim.. bi fikri olan vAR mı acaba