Iyi akşamlar lütfen yardımcı olur musunuz bugün 50 gün oldu doğum yapalı sütüm doğum yaptigimda yok denecek kadar azdı ve bebeğim göğsümü tutmuyordu satmak zorunda kaldim ve gün geçtikçe azaldi ve tamamen mamaya donmek zorunda kaldim. Şimdi tekrar meme vermeye başladım bebeğime acaba sütüm artar mi daha güçlü emdiği için. Sadece damla damla geliyor sağım yapinca lütfen yardımcı olur musunuz