Kirmiziigelin Şuan bi çözüm bulamadık orada bi akrabamız var uzman çavuş ondan rica ettik tayinci arkadaşları vs ama yok herkes arkadaşına tanıdığına söz vermiş. Eşimin arkadaşı var oda arıyor ama yok canım 😏 Temmuz 15’te başlama yapması gerekiyor eşimin evimizi flan toparladık ama boşa sanırım. Lojman başvurusu yaptık çıkar mı çıkmaz mı belli değil. Memlekete annemlere gidicem sanırım kızımla 😑 Eşim ayrı biz ayrı perişan olacağız eşyalar ne olacak bilmiyoruz..