Busra7125 Tugbaeryureksogut bizde 16 günlüğüz aynısı bizde de vardı doktora götürdük hiç bir problem yok gormesinde dedi doğumum normal ve zor olmuştu oyuzden ilk ay şaşılık olur dedi
Happytwins Tugbaeryureksogut normal birimde oluyordu şuan 5 aylıklar sorun yok. Doktor 3 aydan sonra yavaş yavaş düzelir demişti
Ngzm Bebekler 1 yaşına kadar tüm kaslarını kullanamazlar buna göz kasları da dahildir 1 yaşından sonraki şaşılık önemli 1 yaşından öncekiler için endişe etmene gerek yok
jap Tugbaeryureksogut bizimde oluyodu hipermetropmuş 10aylıkkenden beri gözlük kullanıyoruz. Tavsiyem 6 aylıkken hala olursa doktora götürmen
asz Tugbaeryureksogut tabi ki normal.oğlum 4 aylık hala fotolarda şaşı gibi çıkıyor ya da bana odaklandığında.onu sebebi göz arkasında bi bağ varmış onun daha tam gelişemediği için olduğu ile ilgili bir vidyo izledim.ayrica diğer çocuklarimın fotolarına bakınca da onlarda aynıymış.düzeliyor zamanla.ama tabii ilerleyen aylarda doktor kontrolüne götürün 1 yaştan önce.zaten 3.ayda da göz muayenesine getir diyor doktorlar.
BusraCnbr Tugbaeryureksogut Normal canım bizim de kayıyordu 3 ayından sonra düzeldi. İlk 2 ay kayma şaşı falan olabiliyormuş zamanla geçiyor :)