ZmrtDila oğlum 4 gün sonra 6 aylık elini masaya vurur ayaklarını ana kucağına vurur oyuncakları bacagina vurur ben avucumun içini acarım elime vurur 😅 çocuk şiddete eğilimli 😝 saka bir yana normal bence canları acısa zaten ağlarlar benim oğlumun cani tatlıdır yanlışlıkla bazen oyuncağı hızlı sallayınca ağzına çarpıyor ağlıyor demekki acıyınca belli edebiliyor 😊