22 gün önce sezaryenle doğum yaptım 3 4 gün sütüm yok denecek kadar az geldi sonrasında bi tık çoğaldı ama hala bebeğime yetecek kadar gelmiyor günde 1 bazen çok ağlarsa 2 kere mama vermek zorunda kalıyorum. Dereotu hoşaf helva yiyorum sağım yapıyorm 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum hala çoğalmadı çok üzülüyorum. Sütüm yetmediği içinde bebeğim az kilo alıyor. Sizin sütünüz ne zaman geldi bu zamandan sonra daha fazla çoğalma şansı var mı süt gelmesi için başka önerileriniz varmı?