EmirEge Merhaba arkadaşlar, 20 günlük bebeğimde aşırı gaz sorunu var sab simplex kullanıyordum fakat pek faydasını görmedim nurse harveys kullanmıştım o daha etkili geldi şimdi ona dönücem tekrar siz günde kaç damla kaç saat arayl veriyorsunuz doktor tavsiyesi nedir? Ben 4 damla 5 kez veriyordum şimdi aynı mı devam etsem kararsız kaldım
DuyguYldz EmirEge canım biz 20 günlükte beri kullanıyoruz günde 3 kez 6 sar damla veriyorum ama saatlerini iyi ayarlamak lazım saati kaçınca bizde durumlar değişiyor birde yanında biogaia kullanıyorum ben günde 1 kez
EmirEge DuyguYldz biogi DuyguYldz Biogaia bende kullanıyorum günlük siz 3 kez diyorsunuz ben günde 4 kez versem birşey olmaz sanırım sonuçta damla sayısı önemli
DuyguYldz Oznur ben saatli veriyorum daha işe yaradığını düşünüyorum daha etkili gibi geldi ilk başlarda uyuyor diye kaldırmıyor dün saati geçiyordu hep saati çok etkili olmadı şimdi düzenli vermeye başlayınca daha iyi oldu
Eeelif Ben kuşlandım canım arada kullanıyorum bebegım 3 bucuk aylık şükür gazımız bıttı günde 2 kez 6 damla her gun aynı saatte verıyordum bu aralar pek kullanmıyoruz şükürler
Hazalss Ama üzerinde 20 damla verilmeli diyor ben hesapladım 20 damla bir çay kaşığı ediyor. Ben günde 2kez 1 çay kaşığı veriyorum 😯😯😯😯 doktora danışmadan eczacıya sorarak yaptım bunu şuan çok korktumm ben çok mu veriyorumm yani
Yagmurs EmirEge günde dört kez bir çay kaşığı veriyorum bunun dışında bioga kullanıyorum günde bir kez beş damla ikiside yaradı.
NurayHazal EmirEge benim kızım şuan 2.5 aylık bizde Nurse Harvey’s kuşanıyordul ama bebeğim rahatlayamıuordu. Sabah akşam 10 damla. Sonra doktora sordum aguline kullanayım mı diye evet demesiyle bitkisel ilaça geçtik. Çok güzel bebeğim rahat
Meltem35 EmirEge Nurse Harvey's şurup öneririm. Biz 20. Gün başladık her akşam veriyorum. Doktor 5ml dedi ama ben 2ml veriyorum. Rabat uyuyor. Vermediğim zaman gece bağırarak uyanıyor. 3 ay 8 günlük suan