1.5 aylık oğlum var. Saat 4ten beri uyumuyor. Anne sütü alıyor emzirdim doymadı diye mama verdim. Kakasını yaptı değiştirdim altı kuru pişiği yok ayaklarını çekip itmşyor yanı gazı da yok. Üstten gazını da aldım.banto yaptırdım. Burnu tıkalı değil. Ağlamıyor da. Öyle bakıyor. Nasıl uyutcam ben yaa sinirlerim bozuldu ağlıyorum resmen. Pış pış yapmaktan yoruldum. Meme de uyumuyor ayakta sallıyorum uyumuyor