Sedanuraydnata Kızlar dün doktorumuz bu ilaçları başlattı 😊 neo baby gaz sancısı içinmiş damlada probiyotik 🙂 kullanıp memnun kalan var mı 🤷🏻♀️
Burcu86 Sedanuraydnata neo baby kullandık biz kızıma ben çok memnun kaldım şırınga ile veriyoruz gazını çıkarmasını çok kolaylaştırdı tadını da kızım çok beğendi. Diğer Damla’yı bilmiyorum ama
Zulal09 Sedanuraydnata Kıyamam ya senle ben ne çektik şu gazdan 🤦🏼♀️ Ben relactaz kullanıyorum diğer damlalara göre daha iyi geldi canım ama hala tamamen bitirmiş değil 🙄 bundan sonra aguline ya da nurse harveysin şurubunu deniycem 😑
Sedanuraydnata Zulal09 ahh sorma canım ya 2 aydır oğlumla şöyle güzel bi zamanımız yok çok üzülüyorum sürekli ağlama ıkınma uyumama 😟 bende bugün sab simplex aldım