Kızlar farkettiyseniz aylık demedim . çünkü ilk 3 ay boyUnca çok normal doğduktan sonra ki ilk üç ay bebeğin 4. Trimestiri derler yani gebeliğinizde olduğu gibi şu an sadece sizi biliyr tanıyor ve artık izole bir ortamda değil kocaman bi dünyada küçücük bir tek sizin yanınızda güvende hissediyor kendini bi yerde okumuştum meme kokusuyla amniyon sıvılarının kokuları benzer diye . o kadar normal ki bende kafayı yiyecek gibi oluyordum doymadı diye mama takviyesi yapmıştım bebeğe kızılır mı bebeğime kızıyordum artık bıraksın beni diye ama geçiyor etrafının farkına vardıkça emme isteği azalıyp geçici bugünler merak etmeyin ☺️