Baloncuk Merhaba anneler 4 günlük bebeğim var kakası yeşil oluyor hep bu bir sorun mu acaba? Anne sütü alıyor bu arada mama değil.
Rzgr Baloncuk bildigim kadariyla üşüttüğu zamanlarda yesil kaka oluyor. Oglumda öyle olmustu. Yinede bir doktora danismanizda fayda var. Gecmis olsun.
hifosunannesi Baloncuk normal canım anne karnındaki kakayı çıkarıyor şuan sarıya dönünce bitmiş olacak rahatlayacak
Myasmin Baloncuk sen kan ilacı kullanıyorsan ondan da olabilir canım benim öyle olmuştu ilacı bıraktım düzeldi bebişim
Baloncuk hifosunannesi Sağ olun ya içim rahatladı sabahtan beri internetten bakıyorum bir sürü farklı şey yazıyordu🙏
Baloncuk Durum_m Yenianne1 Sezaryen oldum dikiş korkuma 3 gün boyunca sadece sıvı tükettim yağlı süt yoktur henüz sanırım bugün normal yemek yedim ilk defa inşallah bundan sonra yağlı süt de olur. Sütün daha yağlı olması için önerileriniz varsa çok memnun olurum 🙏
Myasmin Durum_m yok canım kendisi kullanıyor mu diye ben sezaryen olunca doktorum vermişti sütten geçer diye dedim
Yenianne1 Baloncuk yeni doganda normal ileri zamnlarda da olursa on sut almis oluyor yagli kisimi emememid oluyor yani
Yenianne1 Baloncuk suan sık emzirmen lazim inun icin bu ara oek yaglanmayabilir bir hogsu hitir digerini emerken obur gogsundeki yaglandin benim ki 3.ayin icinde 2 3 saat aayla emince yaglaniyor artik