Erva-mm benim bebeğim çok huysuz bir bebekti ve tek bakıyordum yemek yapmayada yemeyede fırsat bulamıyordum ne bulursam onu yiyip geçiştiriyordum ona rağmen sütüm hep oldu ama çok su tükettim süt için en önemli şey su günde 3 litre su içiyordum güzdüz 1,5 gece 1,5 l. Her emzirmeden sonra muhakkak büyük bir bardak su için sütünüz hiç eksilmez 👍