Hanımlar kızım 2 bucuk aylık ve her kaka yaptığında sırtına kadar cıkıyor hep atletleri batıyor:( acaba kullandıgım bez yüzünden mi? Sleepy naturel kullanıyorum. Yoksa çocuğun gaz ile birlikte kala yaptığı için mi? Bu sorunu çözebilen var mı, bez mi değiştireyim napayım? Çünkü yıldım boklu atlet yıkamaktan 😀