6 ay 8 gubluguz oysaki bu ay nasil gecicek boyle atak.. dis kasintisi… bagirmaa. Istahsizlik.. 2 gunde bir 2. Kakasi genelde ishal seklinde geliyor genel olrak iyi kakasi ama arada 2. Kakasi aksam ustune ishal.. ole bir bagirma sesi var ki girtlakdan cikariyor hic bi saglik sorunu yok eminim buna ama bagiriyor cocuk baka kaliyorum yuzune sbeklik yapip gulemey calisiyo sesler cikariyo asla kucakdan inmiyor.. ve inanin tukendimm benim beyinde kulakda eror verdi 🤯🤯 6. Ay nesin sen bole bitermisin sana zahmett 🤷🏻♀️ bebehi 6 aylik olanlar benim gibi olaniniz varmidirr???