Ecekaratas 3 aylık kızım var 1 haftadır mamaya başladık günde 2 kere veriyorum dün 2 kere kaka yaptı bu saat oldu hala yapmadı her bezi baya çişli alıyorum acaba yetmiyor mu yoksa normal midir ?
ayazasaf Ecekaratas çişli bez alıyorsan doyuyordur canım her gün kaka yapmak zorunda değil çişli bez varsa tamamdır. Mama kullanıyorsan biraz kaka gecikmesi olmasıda normal
Ssultannn Ecekaratas canım benimde 2 buçuk aylık 1.ayından beri meme mama gidiyoruz ilklerde hergün yapardı kaka günde bazen 2 kere falan yapardı ama büyüdükçe 2 3 günde bir yapmaya başladı normal demişti doktor