Zeynepdevaninannesi
Anneler 3 aylık bebeğimin kalbinde doktorumuz hafif bi üfürüm duyuyorum dedi ve çocuk kardiyolojisine yönlendirdi.şevket Yılmaz’a gidebilirsiniz ama çok kalabalık olur dörtçelik daha sakindir dedi.dörtçelik çocuk hastanesinde 2 tane çocuk kardiyoljisi doktoru varmış hangisi iyidir bilginiz var mı?