Merhaba anneler, 4 gün önce doğum yaptım.bebeğim doğduktan sonra yutma ve emme refleksi olmadığını fark ettik. Yapılan kontrollerde yemek borusu ve midesinin birleşmediği fark edildi,ameliyata alındı. 4 gündür yoğun bakımda ve uyutuyorlar. Bu süreçten geçen varsa Bilgi verebilir mi? Görenler de Allah rızası için duanızı esirgemeyin nolur. Şimdiden teşekkürler