Merhaba kızlar oglumun kan degerlerı dusuk ve devletın verdıgı ferrum vega vegaferon damla cocucugumu cıldırttıgı ıcın kullanmadım bu bestıronu kendım buldum herkez ıyı bahsetmıs ıcerıgı temız paraben veya katkı maddesı yok ayrıca c vıtamını ıcerıklı sıparıs verdım gelıcek yarın ama kullanan varmı memnunmu tesekkurler