Benimoykum Yasamasebebim benim kızımın da 3.5 aylıktı kaşınmaya başlamıştı damaklari ama 6. Ayda çıkardı 🤷
BBM efelim Ay demin denedim ama gene yan yana da emmedi bende çok uğraştım hâlâ da uğraşıyorum uzun süredir böyle artık bütün seçenekler tükeniyor sonuçta inada bildiriyi napcam ne etcem bilmem
Yasamasebebim BBM benimki de bazen hiç bir türlü emmiyor ama kucağıma alıp bi yandan memeye koymaya çalışıyorum bi yandan da hopluyor gibi yapıyorum 😊
Yasamasebebim BBM her şekle giriyoruz ama bebeler bizi parmaklarında oynatıyor işte insAllah tutarlar bizimki biraz geçti gibi
BBM Yasamasebebim ya benimki tutuyor ama cok ağlayarak tutuyo o da soğuyo iyice nasıl yapcam etcem bilemedim inan ki
gezentianne Yasamasebebim Uykusu gelince kulağını ve yüzünü kpparmaya calısıyo bizimki ve huysuzlanıyor bence siz de geçirmeyin saatini bu yüzden öyle olutor
gezentianne Elifnazberat Iykusu gelen bebek kulaklarını saçlarını çekiştirir saatini geciktirmeyin aksi takdirde huysuzlaşıyolar bebeginz size sinyal vermiş