Merhaba,
Bu aralar alışveriş yapmam gerekiyor. Korona nedeniyle dışarı çıkamadığım için de tek alternatifim internet. Tabi onda da bak bak bitmiyor. Bebişten çok zaman da kalmıyor. Durum böyle olunca ben de sizlerden fikir almış olayım dedim.
En son dedim ama son zamanlarda alıp çok beğendiğiniz şeyler de olur tabi. Paylaşmak isterseniz marka ve hangi siteden aldığınızı yazarsanız sevinirim.
Ben başlayayım

