15 aylık 1 aydır emmeyi rededıyor istrmiyor bıberon ek gısayla beslenıyoruz sadece ama ne kahvaltı ne yemek dogru duzgun yemıyor bı meyve danıno yıyo napcam ben gunde 3 ogunle duruyo oda ara ogun bide corba kahvaltı kesınlıkle ıstemıyor peynır krep hersey yapıyorum yemıyor muhallebbı tarzı yapıyorum mecbur vıcdan azabı cekıyorum boyle yemedıkce varmı benım gıbı olan acaba :(