Finish çevremizde 3 yaşında 4 yaşında konuşmaya baslayanlari görüyoruz ama yine de doktora gitmekte fayda var. İçiniz rahat olur en azından. Benim kızım 20 aylıktı 3 4 kelimesi vardi, götürdük. Doktor normal gördü 5 ay sonra kontrole çağırdı ama korona sebebiyle iptal ettiler. Şuan 28 aylık yavaş yavaş başladı cümle kurmaya.