Lavinyaam Bebeğim 2 ay 15 günlük sadece dışarı çıktığımzda sütümü sağıp vermek istiyorum çünkü çok zorlanıyorum çıkarken . Yapan bilen annelerimiz var mı ne şekilde sağıp ne kadar bekletiyorsunuz ve memeden ne kadar süre sonra veriyorsunuz? Bu konu ile alakalı biraz bilgi lütfen ?
Araseymen Lavinyaam canım 19 26 derece 2 saat dışarda tutabilirsin ama havalar çok sıcak ekşir süt sen bebise verene kadar.
Drymsrl Lavinyaam Ben de öyle yapa yapa meme redd yaşadım ne gerek vardı acaba diyorum emzirse idin sen bilirsin ama bıraktı beni içmeyi 4. Ayda pes etti 2 ay sağarak vermek zorunda kaldım sütte azaldı ben de çok yoruldum süreçte neyse 6 ay atlattık bi şekilde çok pişmanım bir iki bir iki verdim bende sonra emmedi şimdi her gün deniyorum yok almıyor🤷🏻♀️
Caninanasi Lavinyaam neden emzirmiyosunuz dışarda, artık her yerde bebek bakım odaları var, olmasa bile alın bir emzirme örtüsü geçin bir köşeye emzirin, artık hava sıcak sütü yanınızda taşıyamazsiniz uzun süre
bayankitapkurdu Lavinyaam ben ilk 40 gün sadece sağım verdim emmeyi beceremiyor doyamıyordu. Azıcık emer sonra sağlığım sütü içirirdim. Ama şimdi sadece 1 kere gece sağıyorum. O da uzun uyusun rahat etsin diye. Havalar bu kadar sıcakken misafirliğe gidince sağılır en azından orda dolapta durur ama dışarı çıkılacaksa tehlikeli bence. Süt çürür farketmezsin Allah korusun
Sinemsc Canım sağ sütünü çıkmadan hemen önce biberonuna koy normalde oda sıcaklığında 3 saat dayanıyor ama havalar sıcak olduğu için bekleme süresi biraz daha azalabilir. Normalde 2 aylık olduğu için 2 saat-3 saatte bir emmesi gerekir evden çıkmadan emzirirsin dışarda 2 saat vakit geçirdikten sonra sağdığın sütü verebilirsin. Allah kolaylık versin 🤗
Sinemsc Emzirme önlüğü kullanarak emzir bence canım hiç uğraşma biberonla falan ama yine de dediğimiz şeklide de deneyebilirsin
Lavinyaam Bilemiyorum çok kararsızım ama bebeğim emerek uyuyor başka türlü uyumuyor çok zorlanıyorum dışarı çıkınca mecbur kalmadıkça çıkmıyorum ama çıkıncada zorlanıyorum sürekli emmek istiyor emzikte almıyo