kubra_s Kızlar kırk kontrolüne gittim doktor aşırı sert davrandı hatta çıglık çıglıga bir muayene oldu desem yeridir sonrasında eve geldim kırmızı bir kanama oldu hala peçeteye geliyor sizdede böyle bir durum oldumu
eymenkerem kubra_s smear aldıysa kanama normal olabiliyor doktor insan dışı davrandıysa daha fazla olması da nrmal bence.
ayazasaf kubra_s kırk kontrolünde sadece ultrasonla rahme bakmıştı doktor başka herhangi birşey yapmadı acaba başka bir uygulamamı yapıldı size test vs
eymenkerem GamzeKeser doğumun ardından 2. Ay muayeneye çağırıyor kadın doğumcular onu söylemiş sanırım arkadaş. Smear alıyor ve rutin muayene yapiyorlar
kubra_s GamzeKeser canım doktorum bana 40 ın çıkınca gel demişti bende gidemedim evimin yakınında bir hastaneye gittim
Kubrasyd kubra_s anladim canim bende 15 gün oldu sezeryan yapalı ama sadece ilk 4 gün kanamam oldu hatta 4.gun yok denilecek kadar az acaba sizde de öyle oldumu
kubra_s Kubrasyd yaklaşık 25 gün sürdü kanamam ilk 10 gün hasta pedi dayanmıyordu o derece şiddetliydi
kubra_s ayazasaf hayır test falan yapmadı detaylı bakmak istedi sanırım ama şunu anladım en iyisi kendi doktorumuz