Kızımın suratında önce isilik gibiydi sonra sivilce gibi şiş şiş seyler cıktı ama suratı berbat oldu yavrumun heryer sonrra söner gibi oldu yanakları bundan ötürü semsert gecmıyo kıpkırmızı doktor yenidogan döküntüsüdür ev cok mu sıcak falan dedi ama hayır yanı bu cok fena. Basına gelen var mı ! 