Merhaba, 1 ay 3 günlük kızım, sarılık sorunumuz var bugün kan testi yaptırdık ve 11.8 cıktı bir aylık bebek için yüksek olduğunu söyledi doktorum ve 3 gün anne sütünü kesmemi mama ile beslememi istedi anne sütüne bağlımı diye kontrol edilecek, 3 gün de kendi sütümü sağıp saklamamı istedi sütüm kesilmesin diye.. fakat anne sütünü 3 günde olsa kesmek bilemedim.. içim rahat değil, bir aylıkken bu sorunu yaşamış arkadaşlar var mıdır ? Nasıl yol izlendiniz. Tecrübelerinizi paylaşırmısınız rica etsem… 🙏🏻Şimdiden teşekkürler🥰